• 09107661244 | 02188484081
  • info@drkarisani.com

تقویت نقطه جی

تقویت نقطه جی

تقویت نقطه جی

تقویت نقطه جی

امروزه کاهش میل جنسی یکی از مشکلات رایج بین زوجین و از علل ایجاد مشکلات خانوادگی و سستی در روابط زوجین می باشد.نقطه جی بعد از کلیتوریس یکی از مناطق مهم در ایجاد ارگاسم جنسی در خانم هاست.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

باید بدانیم راه های ایجاد ارگاسم در خانم ها یا از طریق ارگاسم کلیتورال و فقط از طریق مالش کلیتوریس و بدون دخول صورت گرفته و یا از طریق ارگاسم واژینال و تحریک نقطه جی و در واقع از طریق دخول صورت می‌گیرد.

با توجه به اهمیت رسیدن به ارگاسم در خانم ها در طی رابطه جنسی جهت حفظ ارامش روانی، در مطب خانم دکتر کریسانی متخصص زنان و زایمان و عضو اکادمی جراحان زیبایی زنان تمامی امکانات و تجهیزات به روز پزشکی فراهم شده تا با کمک تجربه ایشان در انجام موارد بسیار موفق جراحی های زیبایی زنان به خانم ها در جهت رفع مشکلاتشان همکاری گردد.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
تزریق ژل به نقطه جی
تزریق ژل به نقطه جی

نقطه جی؛ به نقطه گرافنبرگ گفته می شود. علت نام گذاری این نقطه به این نام از روی نام پزشک متخصص زنان گرفته شده است که در سال 1944 برای اولین بار این نقطه را توصیف کرد. این نقطه در داخل واژن قرار گرفته که در ادامه بطور کامل در مورد محل و اهمیت این نقطه و را ه های تقویت این نقطه صحبت خواهد شد.

تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی

تقویت نقطه جی (G-Spot)، روش غیر جراحی است که با بالا بردن حساسیت نقطه جی، باعث افزایش میل جنسی در زنان می شود. این نقطه، در قسمت قدامی (جلویی) دیواره واژن قرار دارد. به همین خاطر، در حین رابطه جنسی، کمترین میزان تماس و حساسیت را دارد، و در نتیجه باعث لذت جنسی کمتری می شود، یکی از این روش ها تزریق چربی به واژن است.

نقطه جی در بسیاری از خانم ها، نقطه بسیار حساسی است که در صورتی که تحریک شود، می تواند لذت جنسی زن را چند برابر کند. ممکن است برخی از پزشکان، آشنایی چندانی با این شیوه نداشته باشند، اما دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان این کار با دانش و مهارت بالایی انجام می دهد.

در این شیوه، پزشک با استفاده از اسپکولوم، فیلر (پر کننده) هیالورونیک اسید را به داخل واژن تزریق می کند، نواحی اطراف نقطه جی نیز بی حس می شوند. تزریق چربی به واژن در حدود پانزده تا سی دقیقه طول می کشد. این شیوه درست مانند زمانی است که خانمی می خواهد تست پاپ اسمیر را انجام دهد. بعد از انجام این روش، نیازی به استراحت نیست، فرد قادر به انجام کارها و فعالیت های روزانه خود می باشد، و برای رابطه جنسی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی

این شیوه هیچ گونه خطر و عوارض جانبی به همراه ندارد، تنها ممکن است مقدار بسیار جزئی خونریزی در ناحیه که تزریق چربی به ناحیه تناسلی انجام شده، دیده شود، و فرد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.

امکان انجام تزریق نقطه جی، همراه با سایر روش های زیبایی مانند لابیاپلاستی و یا تنگ کردن واژن نیز وجود دارد. تقویت نقطه جی، تحت بی حسی موضعی و یا تزریق داخل وریدی انجام می شود. بهتر است شش ساعت قبل از انجام این روش، از خوردن و نوشیدن خودداری کنید، تا احتمال تهوع و خالی شدن محتویات معده، در طول روش و بعد از آن، به حداقل برسد.

راه های تقویت نقطه جی

در خانم ها رسیدن به اوج میل جنسی ارگاسم از طریق تحریک دو نقطه صورت می گیرد

  • تحریک کلیتورال (بیرونی)
  • تحریک نقطه G (واژینال)

که این 2 منطقه بعلت بافت غنی از عروق و اعصاب خود اهمیت زیادی در افزایش میل جنسی دارند.

با توجه به اهمیت این دو نقطه در افزایش ارگاسم رضایت زوجین از رابطه جنسی روشهای تقویت این دو نقطه شامل:

تزریق به جی پوینت
تزریق به جی پوینت

پیدا کردن نقطه جی

برای پیدا کردن نقطه جی دو بند انگشت وسطی خود را در ساعت 12 واژن، از مدخل واژن وارد کنید. موقع ورود انگشت به واژن باید کف دست به سمت بالا باشد. می توانید با لمس کردن سقف واژن، یک نقطه زبر و برجسته را احساس کنید. این نقطه جی شما است. همچنین می توانید از همسر خود هم برای  پیدا کردن جی پوینت کمک بگیرید. برای این کار باید به پشت دراز بکشید و از همسر خود بخواهید تا دو بند انگشت میانی را وارد واژن کند.

تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی

تحریک نقطه جی

تحریک جی اسپات با دخول انجام می شود و به ارگاسم بیشتر در زنان کمک می کنند. تحریک نقطه جی در زنان باعث می شود تا ساعتها بتوانند از رابطه خود لذت ببرند. با انتخاب پوزیشن مناسب نقطه جی، می توان آن را تحریک کرد. تحریک نقطه جی تا حدود 50 درصد آستانه درد را در زنان بالا می برد. همچنین تحریک آن ممکن است به مثانه فشار بیاورد و احساس کنید نیاز دارید فورا به دستشویی بروید. به همین دلیل بهتر است قبل از نزدیکی مثانه را خالی کنید.

رابطه انزال زنان با نقطه جی

زنان با رسیدن به ارگاسم و تحریک نقطه جی تا 900 میلی لیتر مایع انزال می کنند. این انزال از مجرای ادراری خارج می شود. به همین خاطر در مورد انزال خانم ها نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی محققان معتقدند مایع انزال شده در زنان مربوط به نوعی ادرار است که در اثر تحریک جنسی تغییر کرده است.

نقطه G یا جی اسپات کجاست؟

در واقع نقطه G بجای یک نقطه بیشتر در یک محل خاصی است که در محدوده 2.5 الی 7 سانتی متری داخل واژن و روی دیواره قوامی واژن به صورت ساختاری زبر و گرد و مانند یک چاله یا سوراخ در امتداد انگشت احساس می شود. بهترین زمان برای پیدا کردن نقطه جی در زمان ارضا جنسی است.

تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی تقویت نقطه جی

آیا همه خانم ها این نقطه را دارند؟

خیر، در برخی خانم ها این نقطه وجود ندارد اما خانم هایی که این نقطه را دارند لذت بیشتری را با تحریک این نقطه تجربه می کنند.

فواید تقویت نقطه جی

میل جنسی اکثر خانم ها با بالا رفتن سن – زایمان های متعدد و یائسگی کاهش می یابد.

با توجه به اهمیت رابطه جنسی لذت بخش در حفظ آرامش زوجین ، امروزه جراحی های زیبایی واژن از جمله تزریق ژل یا چربی به نقطه جی تحلیل رفته جهت حجم دهی و جوانسازی و پی آر پی و یا کربوکسی تراپی در ناحیه نقطه جی و کلیتوریس به منظور تحریک کلاژن سازی و جوانسازی این 2 منطقه با استقبال زیادی رو به رو شده است. با این روش ها احتمال بهبود و رفع مشکلات ارگاسم در خانم ها وجود دارد.

تزریق چربی با تقویت نقطه جی

بعد معاینه توسط پزشک و باتوجه به وسعت منطقه میزان نیاز مشخص می شود.

نقطه جی کجاست؟
نقطه جی کجاست؟

که معمولادر این روش چربی از نقاطی که ماندگاری بیشتر دارد مثل شکم ، پهلو ، اطراف ران تهیه شده و در شرایط استریل به نقطه جی تزریق می گردد و سبب حجم دهی ناحیه شده، از طرفی به علت وجود سلول های بنیادی سبب جوانسازی نقطه جی می گردد.

نقطه جی و کلیتوریس با پی آر پی

در این روش پی آر پی یا همان پلاکت درمانی از طریق تزریق فاکتور های رشد پلاکت ها به نقطه جی و یا کلیتوریس ،

سبب تحریک فیبروپلاست ها و سلول های بنیادی و کلاژسازی در منطقه و افزایش میل جنسی می شود.

نقطه جی و کلیتوریس با کربوکسی تراپی

در این روش با تزریق گاز دی اکسید کربن به G-Point یا کلیتوریس بدن تجمع این گاز را بعنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند جریان خون این منطقه را افزایش می دهد، سبب رسیدن موارد تحدی به اکسیژن به این منطقه شده در نتیجه ترمیم سلولی و جوانسازی منطقه رخ می دهد.

ماندگاری تزریق ژل و چربی

در استفاده از فیلر ها بسته به نوع برند، کیفیت ژل مورد استفاده ماندگاری از 6 ماه تا 1/5 سال متغیر است.

در روش تزریق چربی در صورتیکه با تکنیک مناسب گرفته شود ماندگاری بالا داشته و طی 6 ماه نیمی از چربی از سمت بدن جذب شده و نیمی دیگر ماندگار می ماند.

آیا نقطه جی با تزریق ژل یا چربی نیاز به بستری دارد؟

خیر.معمولاً بعداز انجام تزریق بیمار قابل ترخیص است که روش تزریق و مراقبت های لازم در مقاله تزریق چربی بطور کامل توضیح داده شده است.

دوره نقاهت نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی به صورت سرپایی و تحت بی حسی انجام می شود . در تزریق چربی با توجه به مراحل برداشت چربی از منطقه ای دیگر و احتمال همراهی با جراحی هایی مثل تزریق چربی به واژن یا لبیا و احتمال تورم و کبودی نیاز به 2 هفته استراحت نسبی و معافیت از فعالیت سنگین می باشد.

جهت توضیحات بیشتر به مقاله تزریق چربی مراجعه کنید.

آیا تقویت جی و کلیتوریس را می توان همزمان با جراحی های دیگر زیبایی ناحیه تناسلی انجام داد؟

تقویت نقطه جی به همراه کلیتوریس را می توان همزمان با جراحی های زیبایی دیگر مثل لابیاپلاستی یا تزریق ژل یا چربی به واژن انجام داد.

هزینه تزریق چربی یا ژل

معمولاً هزینه تزریق چربی به نقطه جی یا کلیتوریس اگر همزمان با تزریق به لبیا – واژن انجام شود بین 3 الی 6 میلیون متغیر است. هزینه تزریق فیلر به نقطه جی بسته به نوع برند استفاده شده که باید از برندهای معتبر دارای تاییدیه باشد متغیر است.

تقویت نقطه جی
تقویت نقطه جی

سوالات پرتکرار شما عزیزان

علل بزرگی و نا تقارن بودن لبیاها چیست؟

ممکن است علت این عدم تقارن وبزرگی لبیاها علل ژنتیکی باشد، ولی در برخی خانم‌ها بعد زایمان و یا به دنبال افزایش سن یا در اثر اختلالات هورمونی این ناهنجاری رخ می دهد. همچنین مقاربت جنسی می تواند باعث بزرگ شدن لبیا ها شود.

آیا این جراحی در دختران باکره نیز قابل انجام است؟

بله. این جراحی در ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی و روی لباها انجام می شود و ارتباطی به پرده بکارت که داخل دستگاه تناسلی است ندارد. بنابراین در دختران باکره نیز قابل انجام است.

آیا این جراحی در زمان بارداری قابل انجام است؟

بهتر است در دوران بارداری به هیچ عنوان این جراحی انجام نشود چون به علت تغییرات هورمونی و افزایش وزن طی بارداری لبیاها در فرم عادی خود نیستند و بهتر است حداقل 2 ماه بعد از زایمان برای اقدام به این جراحی زمان داده شود تا دستگاه تناسلی به شکل نهایی خود رسیده باشد و در خیلی مواقع با گذشت زمان و برگشت تغییرات هورمونی و وزن به شرایط قبل بارداری لبیا ها نیز کوچکتر شده و نیاز فرد به این جراحی کاهش می یابد.

سن مناسب برای جراحی لبیا چه سنی می باشد؟

بهترین سن برای این جراحی برای افراد بین 18 تا 55 سال می باشد. حتماً این جراحی باید بعد از رسیدن به بلوغ کامل جنسی و تکمیل رشد دستگاه تناسلی انجام شود. زیرا در سن بلوغ و با تغییرات هورمونی احتمال رشد و تغییر شکل مجدد لبیاها وجود دارد. در این جراحی شکل ظاهری و تناسب لبیا ها یا همان لبه های اطراف ناحیه تناسلی اصلاح شده و حتی در مواردی بافت اضافی کلیتوریس نیز برداشته می شود تا تقارن و در ناحیه تناسلی ایجاد شود.

بهترین زمان انجام این جراحی چه زمانی می باشد؟

بهتر است جراحی طی هفته اول بعد ازاتمام عادت ماهیانه انجام شود. در این صورت فرصت کافی برای ترمیم زخم تا زمان شروع خونریزی بعدی وجود خواهد داشت. از طرفی با نزدیک بودن به زمان خونریزی قبلی از عدم بارداری مطمئن خواهیم بود.

ویزیت های بعد از جراحی چگونه است؟

یک هفته بعد از جراحی برای بررسی وضعیت بخیه ها اولین ویزیت لازم است. یک ماه بعد از جراحی برای بررسی نتیجه نهایی و تعیین آمادگی برای شروع آمادگی جنسی نیاز به معاینه خواهد بود.

عمل لابیاپلاستی را با چه جراحی هایی می توان همزمان انجام داد؟

می توان جراحی هایی مانند سفید کردن یا تنگ کردن ناحیه تناسلی را همزمان با جراحی لبیاپلاستی انجام داد. اما اقداماتی مانند تزریق ژل یا چربی برای فرم دهی بهتر است بعد از یک فاصله زمانی مناسب و بهبود تورم و مشخص شدن نتیجه نهایی لابیاپلاستی انجام شود.

عوارض لابیاپلاستی چیست؟

این جراحی اصولاً امن و بی خطر است و جز جراحی های کم خطر محسوب می شود به شرطی که در شرایط مناسب در کلینیک مجهز و تحت نظر متخصص با تجربه انجام شود. اقدامات قبل و بعد از جراحی که توضیح داده شده به طور کامل رعایت شود.

هزینه جراحی لابیاپلاستی چه قدر است؟

هزینه این جراحی براساس ضخامت لبیا از 4 میلیون تا 7 میلیون متغبیر است.

آیا لابیاپلاستی یا عمل ناحیه تناسلی نیاز به بیهوشی دارد؟

لابیاپلاستی جز جراحی های سبک محسوب می‌شود و معمولاً به صورت سرپایی قابل انجام است و نیاز به بیهوشی ندارند و تحت بی حسی موضعی قابل انجام است.

آیا عمل لابیاپلاستی دردناک است؟

خیر. معمولاً با بی حسی موضعی در چند مرحله درد قابل کنترل است و کاملا بدون درد انجام می‌شود.

لابیاپلاستی و عمل ناحیه تناسلی چقدر طول میکشد؟

معمولاً عمل ناحیه تناسلی و لابیاپلاستی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

لابیاپلاستی را آیا می‌توان در افرادی که هنوز ازدواج نکرده‌اند ولی لابیا های بزرگ دارند انجام داد؟

بله . لابیاپلاستی مشکلی برای بکارت دختران ایجاد نمی‌کند و در همه افراد ۱۸ سال به بالا چه ازدواج کرده باشند و چه ازدواج نکرده باشند قابل انجام است و محدوده سنی خاصی برای لابیاپلاستی وجود ندارد.

آیا جای بخیه ها (اسکار) در لابیاپلاستی باقی می‌ماند؟

خیر. به علت اینکه خونرسانی به ناحیه ناحیه تناسلی بسیار خوب است و بخیه ها در صورت نیاز به صورت زده می‌شود جای بخیه ها باقی نمی‌ماند. در ضمن اگر لابیاپلاستی با لیزر واژینال انجام شود در روش استفاده از لیزر ، میتوان همزمان برش و انعقاد خون را انجام داد و نیازی به بخیه نیست.

آیا لابیاپلاستی روی لذت جنسی تاثیر دارد؟

اعصاب حس جنسی که باعث لذت جنسی می‌شوند اکثراً در ناحیه کلیتوریس و در نقطه جی در داخل ناحیه تناسلی قرار دارند و نه روی لابیا مینور ، در نتیجه با عمل لابیاپلاستی ( کوچک کردن لابیا مینور ها) میل جنسی کاهش نمی یابد. از سوی دیگر با زیباتر شدن ناحیه تناسلی و افزایش اعتماد به نفس باعث میشود فرد احساس بهتری از خود داشته باشد و رضایت جنسی بیشتری در رابطه جنسی داشته باشد.

چند روز بعد از لابیاپلاستی می‌توان به سر کار برگشت؟

بعد از عمل نیاز به دو روز استراحت در منزل هست و تا یک هفته می توان از مرخصی شغلی استفاده کرد.

آیا لابیاپلاستی سبب تنگ تر شدن ناحیه تناسلی هم می گردد؟

لابیاپلاستی سبب کوچک شدن لابیا ها یا لب های اطراف ناحیه تناسلی می گردد ولی اگر ناحیه تناسلی هم دچار گشاد شدگی باشد می توان همزمان با لابیا پلاستی ، پرینورافی یا تنگ کردن مدخل ناحیه تناسلی را هم انجام داد.

جهت روشن کردن پوست ناحیه ناحیه تناسلی آیا می توان ان را همراه لابیاپلاستی انجام داد؟

بله. می‌توان با استفاده از لیزر واژینال سفید کردن ناحیه تناسلی را همزمان با لابیاپلاستی انجام داد.

جراحی کلیتوریس با لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

در برخی مواقع همراه با بزرگی و غیر قرینگی لبیا ها,افزایش سایز و ضخامت و افتادگی پوست اطراف کلیتوریس را داریم که علاوه بر نارضایتی از شکل ظاهری می تواند با پوشاندن اعصاب حسی کلیتوریس سبب کاهش میل جنسی شود. در این مواقع جراحی همزمان با لبیا پلاستی صورت می گیرد تا شکل بیرونی ناحیه تناسلی از نظر سایز متناسب شده باشد و به بهترین نتیجه در جراحی بیمار برسیم.

آیا این جراحی در مطب انجام می شود؟

انجام جراحی های زیبایی به طور کلی در مطب ممنوع است و فقط در مراکز درمانی این جراحی ها را باید انجام داد. اما تزریق ژل، تنگ کردن واژن با لیزر، لیفت مثانه و واژن، برطرف کردن بی اختیاری ادرار و انواع معاینه های دوره ای سلامت در بانوان را می توان در مطب انجام داد و هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد.

برای دریافت نوبت از خانم دکتر کریسانی از طریق زیر اقدام نمایید.

آدرس: گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی) ، پلاک ۳۲۸، طبقه سوم، واحد 10

تلفن های مطب: 09107661244 02188484081 | نوبت آنلاین

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مطلب بعدی
کربوکسی تراپی